Garin

Informace, zkušenosti, diagnózy... Pokud se chcete zeptat, poradit nebo svěřit.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Garin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Garin

Příspěvekod Garin » 26 led 2002, 21:07

Zdravím všechny,pokusím se posat můj příběh.
Na internetu jsem sice začátečník,ale to se nedá říct u Crohna.Bojuji s ním už skoro 24
let.Je to sice o dva roky méně než u p.Věry,
která je shodou okolností ze stejného města,
ale střeva mám zatím v původní délce,i když
zdevastované.A jak to začalo? Na počátku jsem
zhubnul asi 20 kg,a zakoušel velké bolesti.
Trvalo to skoro 5 let,než mně po mnoha vyšet-
řeních,potvrdily tuto diagnozu.Pak mě teprve
začli léčit,velké bolesti ustoupili,asi 10kg
jsem přibral,a váha se stabilizovala.Protože
už tenkrát jsem měl postižené tenké i tlusté
střevo,nedoporučovali mně chirurgické řešení,
ale konzervativní léčbu.Dlouhá léta jsem byl
na prednisonu.Při kontrolách v poradně mi pan
doktor vždy potřásl rukou,pojezdil mně svým
sonem po břiše aby to mohl vyúčtovat pojiš-
ťovně,a tím veškerá péče končila.Až když se
mně to před dvěma léty léty zhoršilo,a pan Dr
mi to nevěřil,změnil jsem lékaře.Pani doktor-
ka se mi hned začla věnovat,provedla mi různá
vyšetření,a zjistila ,že již mám fistulující
formu Crohna.To jest,že mám na mnoha místech
propojené kličky tenkého a tlustého střeva.
Protože na chirurgické řešení už to nebylo,
byl jsem na měsíc na umělé výživě,přešel jsem
z Prednisonu na Entocort,začal užívat Imuran
a jíné léky.Přesto se to,přes veškerou péči
paní doktorky,za což jí touto cestou děkuji,
opět zhoršilo.Takže protože už to bylo takhle
celá léta zanedbané,čeká mě příští týden pos-
lední šance,REMICADE.Takže pak se zase ozvu.