nechapu

Nemoc nám to dělá složitější... "Malej, hubenej od kortikoidu poďobanej :-)". Je to individuální a někdy může být problém se všema těma bolístkama a trablema najít tu pravou toleranci, pochopení a lásku. Přesto věříme, že to jde. :)
alenkalienka
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

nechapu

Příspěvekod alenkalienka » 07 dub 2003, 09:34

Je mi 21 let a studuji druhym rokem VOS v Ostrave, loni v srpnu mi zjistili ze mama Crohnovu nemoc, proto jsem dodelavala zkousky a zapocy na zacatku druheho rocniku, ted se mi opet vyskytli zdravotni problemi, ze jsem diky svemu oslabenemu imunitnimu systemu prodelala monomukleozu a nasledne o tyden pozdeji hnisavou anginu, proto jsem opet nestihla udelat zapocty, protoze jsem kvuli mononukleoze nesmela prijit do styku s tehotnou profesorkou z anglictiny, misto toho aby byla rada ze jsem s ni neprisla do styku, protoze je tehotna, tak mi rekla do obliceje, ze ji ty moje vymluvy o mem zdravotnim stavu prestavaji baviz, ze je ji jasne, ze mi nic neni a ze jsem si vse vymyslela, prala bychje aby si zazila, to co ja jsem zkusila za mesic co ja jsem byla v nemocnici, kde jsem mela za 12 dnz 41 kapacek a 3 trasfuze krve, protoze mi zjistily velmi pokrocile stadium Crohnovy choroby, jed diky znamemu primari nejsem na umelem vyvodu, opravdu nevim jak se mam k teto profesorce zachovat, protoze se me jeji poznamky silne dotkly, protoze sama se s touto nemoci tezce vyrovnavem a tyto prupvidky ni opravdu nedelaji dobre, na koleji kde v Ostrave bydlim je spousta lidi, kteri o me nemoci vi , ale vsichi jsou tak diskretni, ze se mi nikdo neposmiva a ani to nikdo nerozmazava, proto nechapu chovani jiz zminovane profesorky, ktera misto toho aby se ve sve praci chovala profesionalne, tak se chova jeko sprominutim jako hovado. Vim, ze vas to asi nikoho moc nebude tento clanek moc zajimat, ale pokud se nek