Markéta 22 let

Informace, zkušenosti, diagnózy... Pokud se chcete zeptat, poradit nebo svěřit.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Marketka90
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Markéta 22 let

Příspěvekod Marketka90 » 03 bře 2013, 17:54

Ahoj
před měsícem mi byla diagnostikována Crohnova choroba. Je mi 22 studuji vysokou školu. Nyní sice trochu s více absencema, ale snažím se. Ráda bych se zeptala co mám jíst jestli někdo nezná nějaké recepty. Sice se s mamkou snažíme vyhledávat, ale většina se na internetu liší a všude píší něco jiného. Občas si něco uvařím na keramické pánvi. Předem děkuji Všem kdo mi odpoví a pomohou mi při mé začátečnické nezkušenosti s tímto prevítem! :roll:
kika
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Markéta 22 let

Příspěvekod kika » 04 bře 2013, 10:42