PROJEKTOVÁ PRÁCE - PROSÍM ZAPOJTE SE!

Informace, zkušenosti, diagnózy... Pokud se chcete zeptat, poradit nebo svěřit.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
eviiik
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

PROJEKTOVÁ PRÁCE - PROSÍM ZAPOJTE SE!

Příspěvekod eviiik » 12 pro 2008, 11:14

Zdravím všechny kolemjdoucí uživatele serveru CROHN.CZ!

Jsem studentkou farmacie a píšu projektovou práci na téma "Kvalita života pacientů s diagnózou Crohnovy nemoci léčených biologickou léčbou." Součástí práce je anonymní dotazník, který obsahuje 21 otázek, a který budu následně zpracovávat a podle odpovědí vyvozovat závěry :o)

Touto cestou Vás vyzývám, zapojte se!

Pokud moje práce zaujme, je velmi pravděpodobné, že dojde minimálně k přezkoumání, v ideálním případě k řešení problému, kterým je nechuť některých zdravotních pojišťoven schvalovat a proplácet biologickou léčbu pacientům s Crohnovou nemocí, a to z důvodu finanční náročnosti léčby, která je však nejen podle mého názoru vyvážena až převýšena celkovým zkvalitněním života pacienta, úsporou za jeho hospitlizaci, lékařské zákroky a užívané léky.

Pro koho je dotazník určen:

Pro všechny pacienty ve věku od 18 let výše, kteří v současnosti jsou nebo v minulosti byli léčeni biologickou léčbou (Remicade, Humira...).
Vyplnění dotazníku Vám zabere přibližně 10-15 minut.

Vyplněné dotazníky zasílejte prosím na e-mailovou adresu
linduskova.e@centrum.cz
a to nejpozději do 15. prosince 2008 včetně!

DOTAZNÍK JE KE STAŽENÍ ZDE:
http://www.podkamenem.wbs.cz/Odkazy.html

V případě nesrozumitelnosti otázek, dotazů či jakýchkoliv připomínek pište prosím komentáře zde nebo na výše uvedený mail!

Děkuji a těším se na Vaše odpovědi!
Efka